Αντιμετωπίστε την δυσκοιλιότητα στην εγκυμοσύνη

Σχεδόν όλες οι έγκυες έρχονται αντιμέτωπες με τη δυσκοιλιότητα σε κάποια φάση τουλάχιστον της εγκυμοσύνης.

Τα υψηλά επίπεδα της ορμόνης που λέγεται προγεστερόνη, χαλαρώνουν τους μυς του εντέρου και συνεπώς ελαττώνουν τις συσπάσεις του. Σε συνδυασμό με τη μήτρα που μεγαλώνει για να χωρέσει το παιδί και την συνακόλουθη πίεση του εντέρου, είναι λογικό η κένωση να δυσχεραίνεται. Προσθέστε σε αυτά την επίδραση του σιδήρου, το συμπλήρωμα που μαζί με το ασβέστιο, το μαγνήσιο και το φυλλικό οξύ συνιστούν οι γυναικολόγοι για την σωστή ανάπτυξη του εμβρύου και έχετε τις τρεις κυριότερες αιτίες της εμφάνισης της δυσκοιλιότητας στην εγκυμοσύνη.

Ωστόσο, ακολουθώντας μερικές συμβουλές μπορείτε να κάνετε τη ζωή σας ευκολότερη!

•    Πίνετε πολύ νερό, χυμούς και πράσινο τσάι.
•    Καταναλώστε τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες.
•    Must για κάθε μέρα είναι τα ακτινίδια και τα δαμάσκηνα ενώ μπορείτε να συμπληρώσετε τη διατροφή σας με φρέσκα φρούτα και λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης ή πολύσπορα και όσπρια.
•    Βάλτε το μέλι στη διατροφή σας. Δοκιμάστε ένα κουταλάκι το πρωί, μαζί με ένα ποτήρι χλιαρό νερό.
•    Αγοράστε ειδικά γιαούρτια με προβιοτικά
•    Καταναλώνετε μικρά και συχνά γεύματα.
•    Φροντίστε να μπορείτε να επισκεφθείτε την τουαλέτα όποτε είναι απαραίτητο. Έτσι το έντερό σας θα συνηθίσει σε συγκεκριμένο χρονισμό.
•    Το περπάτημα και η κολύμβηση βοηθούν στην κινητικότητα του εντέρου.
•    Μην δοκιμάσετε υπόθετα, φάρμακα, κλύσμα και διάφορα αφεψήματα καθώς ενδέχεται να βλάψουν το έμβρυο, ειδικά κατά το πρώτο τρίμηνο.

Αν η δυσκοιλιότητα επιμένει με αποτέλεσμα να αισθάνεστε πόνο, πρήξιμο και κακή διάθεση συμβουλευτείτε τον γυναικολόγο σας για να σας προτείνει τη φαρμακευτική αντιμετώπισή της.





Διαβάστε ακόμα
Η διατροφή του καλοκαιριού Εγκυμοσύνη το καλοκαίρι; Η διατροφή του θηλασμού
  English version






ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ Dr. ΝΑΟΥΜ

Κοσμητική Γυναικολογία / Μαιευτική