10 κανόνες για καλύτερη εγκυμοσύνη

Μπορείτε να νιώθετε θαυμάσια κατά την εγκυμοσύνη αν φροντίζετε σωστά τον εαυτό σας και να  αυξήσετε τις πιθανότητες για μια υγιή κύηση ακολουθώντας 10 απλές συμβουλές που θα σας διατηρήσουν σε άριστη κατάσταση

•    Καταναλώστε πέντε ή έξι ελαφρά ισορροπημένα γεύματα κάθε μέρα. Τα μικρότερα γεύματα δεν θα σας αφήνουν αίσθημα δυσφορίας.

•    Πάρτε τις απαραίτητες προγεννητικές βιταμίνες κάθε μέρα όπως θα σας συμβουλεύσει ο γιατρός σας.

•     Πιείτε πολλά υγρά.  Καταναλώστε τουλάχιστον δέκα ποτήρια νερό την ημέρα και αποφύγετε την καφεΐνη όπως επίσης τα ποτά με χρωστικές ουσίες.

•    Μην πίνετε αλκοόλ. Ένα ποτήρι κρασί σε εξαιρετικές περιπτώσεις βέβαια δε θα σας βλάψει.

•    Μην καπνίζετε. Καλό θα είναι ακόμα να παρευρίσκεστε όσο το δυνατόν λιγότερο σε μέρη με καπνό.

•    Γυμναστείτε. Η ήπια άσκηση θα ωφελήσει την υγεία σας και θα σας βοηθήσει να μειώσετε το άγχος.  Προτιμήστε ένα περίπατο σε ήπια ένταση σε δροσερά μέρη ή στο σπίτι.

•    Κοιμηθείτε τουλάχιστον 8 ώρες την ημέρα. Αν δεν μπορείτε να κοιμηθείτε τόσο συνεχόμενα, ενδώστε σε έναν ύπνο  μέσα στη διάρκεια της ημέρας.

•    Φορέστε άνετα παπούτσια και ανεβάστε τα πόδια σας σε ένα μαξιλαράκι αρκετές φορές την ημέρα. Έτσι θα προλάβετε την κόπωση και το πρήξιμο των ποδιών, των πελμάτων και των αστραγάλων.
 
•    Συνεχίστε να φοράτε τη ζώνη ασφαλείας στο αυτοκίνητο αλλά καθίστε μακριά από αερόσακους .

•    Μην παίρνετε φάρμακα ή βότανα αν δεν έχετε συμβουλευτεί πρώτα τον γιατρό σας.
 





Διαβάστε ακόμα
Δεν νιώθω το μωρό να κλωτσάει! Αίμα στην εγκυμοσύνη. Να ανησυχήσω; Το πρώτο 3μηνο της εγκυμοσύνης
  English version






ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ Dr. ΝΑΟΥΜ

Κοσμητική Γυναικολογία / Μαιευτική