Κολπικά υγρά και διατροφή

Ό,τι τρώμε και ό,τι πίνουμε, έχει άμεσο αντίκτυπο σε όλες τις εκκρίσεις του σώματός μας.  Η διατροφή μας λοιπόν επηρεάζει τον ιδρώτα, το σάλιο, το σπέρμα στους άνδρες, αλλά και τα κολπικά υγρά στις γυναίκες. 
Εάν παρατηρήσατε ξαφνικά μία δυσοσμία στα κολπικά υγρά σας, τότε θα πρέπει να εντοπίσετε εάν υπάρχουν και κάποια παράλληλα συμπτώματα (όπως φαγούρα, ερυθρότητα κτλ), τα οποία υποδηλώνουν την ύπαρξη κάποιας βακτηριακής λοίμωξης. Σε περίπτωση που δεν ισχύει κάτι τέτοιο, και το επιβεβαιώσει ο γιατρός σας, τότε θα πρέπει να δείτε εάν ευθύνεται η διατροφή σας. 
 
Τροφές με έντονη οσμή, όπως σκόρδο, κρεμμύδι και καυτερά φαγητά, μπορούν να επηρεάσουν την οσμή των κολπικών υγρών. Επίσης, εάν έχετε προδιάθεση δυσοσμίας κολπικών υγρών, καλό είναι να αποφεύγετε τροφές όπως τα σπαράγγια, το blue cheese και τα πολλά μπαχαρικά. 
Αντιθέτως, τα γλυκά, τα φρούτα και κυρίως οι φράουλες, o ανανάς και οι μπανάνες, οι φυσικοί χυμοί και οι γλυκαντικές ουσίες, προσφέρουν μία πιο ευχάριστη οσμή στα κολπικά υγρά. 
 
Extra Tip: Μην νομίζεις ότι οι συχνές πλύσεις με αντισηπτικά υγρά θα βελτιώσουν την οσμή των κολπικών υγρών. Αντιθέτως μπορεί να επιφέρουν το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα, μιας και διαταράσσουν την ισορροπία του κόλπου και μπορεί να προκαλέσουν κολπίτιδα, ξηρότητα κόλπου ή μυκητίαση. 
 





Διαβάστε ακόμα
Δυσοσμία κολπικών υγρών Τι είδους κολπίτιδα έχεις; Προληπτικός γυναικολογικός έλεγχος
  English version






ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ Dr. ΝΑΟΥΜ

Κοσμητική Γυναικολογία / Μαιευτική