Πρωινές ναυτίες

Η αλήθεια είναι ότι μία έγκυος μπορεί να βιώνει ναυτίες κατά τη διάρκεια όλης της ημέρας.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές που μπορεί να βοηθήσουν, ειδικά τους πρώτους μήνες της εγκυμοσύνης που οι ναυτίες είναι πολύ πιο έντονες:

  • Μην μένετε με άδειο στομάχι. Όπως και στην ισορροπημένη διατροφή, έτσι και στην περίπτωση της ναυτίας, τα μικρά και συχνά γεύματα βοηθούν σημαντικά.
  • Μην βιάζεστε όταν τρώτε. Δώστε χρόνο να φτάσει το ερέθισμα στον εγκέφαλο, ώστε να αντιληφθεί ότι έχετε χορτάσει.
  • Στην περίπτωση της εγκυμοσύνης, δεν ισχύει ότι δεν πρέπει να τρώτε τη νύχτα. Σε περίπτωση που αισθανθείτε ναυτία το βράδυ, μπορείτε να φάτε μία φρυγανιά ή ένα κράκερ.
  • Μην κάνετε απότομες κινήσεις. Μην σκύβετε και μην σηκώνεστε απότομα, γιατί κάτι τέτοιο επιβαρύνει πολύ την τάση για εμετό.
  • Μην φοράτε αρώματα. Τις ημέρες που έχετε ναυτία καλό είναι να αποφεύγετε τα έντονα αρώματα ή τα αφρόλουτρα. Επίσης, καλό θα ήταν να μην επισκεφτείτε στούντιο αισθητικής ή κομμωτήρια, γιατί το άρωμα από τα καλλυντικά, το ασετόν και τις βαφές μαλλιών, επιβαρύνει πολύ την κατάσταση.
  • Μην ξαπλώνετε αμέσως μετά το φαγητό. Περπατήστε για λίγο για να βοηθήσετε την πέψη.
  • Αποφύγετε τα πολύ λιπαρά φαγητά, αλλά και εκείνα που έχουν έντονη γεύση και πολλά καρυκεύματα.

Μπορεί να λέγονται πρωινές ναυτίες, αλλά η αλήθεια είναι ότι μία έγκυος μπορεί να βιώνει ναυτίες κατά  τη διάρκεια όλης της ημέρας.

Δείτε ακόμα...

- Advertisement -